Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on käytettävissäsi vuorokauden ympäri. Yritämme aina vastata 2 työpäivän kuluessa. Lähetä meille kysymyksesi sähköpostilla.

Soita meille:
puh. 010 501 5675
Palvelmme puhelimitse arkisin kl. 9-16 (soita aina ensin ja sovi aika jos tulet käymään)

 

Ledfe / Holmik Oy
Maxmovägen 312
FIN-66640 Maxmo
Finland

  

Oy Holmik Ab valmistaa kaiteemme Suomessa. www.holmik.fi

  

 

Ruostuuko alumiini?

EI, alumiini on erittäin kevyttä ja ruostumatonta materiaalia. Sitä vastoin ruostumattomat kaiteet voivat itse asiassa ruostua tietyissä olosuhteissa.

Voiko teiltä tilata mittatilaustyönä tehdyn kaiteen?

Myymme kaikkia kaidevaihtoehtoja, jotka ovat esillä verkkokaupan kaiteiden suunnitteluohjelmassa. Kehitämme tuotteitamme jatkuvasti, joten kaikki parannusehdotukset ovat tietenkin tervetulleita.

Voinko asentaa kaiteen itse?

Kaiteemme on suunniteltu helposti asennettaviksi. Ne toimitetaan valmiina tolppina ja kehyksinä. Sinun täytyy (ennen tilausta) huolellisesti mitata kaide jokaisen tuotteen omien mittausohjeiden mukaan. Saatuasi tuotteen lue asennusohjeet ja piirustukset tarkasti läpi ennen asennusta. Kiinnitä tolpat piirustusten cc-mittojen mukaan, ruuvaa valmiiksi kootut kehykset kiinni kuusiokoloavaimella, avaa kehyksen yläosa ja upota siihen valitsemasi paneeli (rimat, lasi, leikkoverkko). Ruuvaa kehyksen yläosa jälleen kiinni ja kiinnitä käsijohde ensin poraamalla ja sitten ruuvaamalla ruuvit kiinni.

Mitä toimituksen mukana tulee ja mitä työkaluja tarvitsen?

Kaikki materiaalit sisältyvät toimitukseen lukuun ottamatta tolppien kiinnityspultteja. Olemme jättäneet tolppien kiinnityspultit toimituksen ulkopuolelle, sillä jokainen asennusalusta on erilainen ja saattaa vaatia eripituisia pultteja ja ratkaisuja.

Tarvitset tavanomaiset työkalut eli poran/ruuvinvääntimen, vesivaa’an (vatupassin) ja kuminuijan. Kaikki erityistyökalut (avaimet, porat ym.) sisältyvät toimitukseen

Miten mittaan kaiteen ja mistä tiedän, että mitat ovat oikein?

Jokaisella tuotteella on omat mittausohjeensa. On tärkeää, että mittaat juuri ohjeiden mukaan eli reunasta reunaan. Sinun ei tarvitse vähentää mittoja, sillä suunnitteluohjelma tekee sen automaattisesti.

Miten terassi ja parveke tulee rakentaa, jotta siihen voidaan asentaa teidän kaiteenne?

Jokaisen tuotteen mittausohjeissa on myös ohjeet tolppien sijoittamista ja kiinnitystä varten. Asennuspaikan kestävyyden ja rakennusteknisten yksityiskohtien osalta neuvomme teitä ottamaan yhteyttä paikalliseen suunnittelijaanne. Yleisesti ottaen kiinnitysalustan tulee olla mahdollisimman vakaa hyvän lopputuloksen saavuttamiseksi. HUOM! Vastaamme vain kaiteesta, emme kiinnitysalustasta.

Voinko muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen?

Tilausta on mahdollista muuttaa tai sen voi peruuttaa ennen kuin tilausta aletaan valmistaa.

Mikä on Klarna?

Klarna on pankki, joka syntyi vuonna 2005 tavoitteenaan tarjota turvalliset ostokokemukset verkossa (lue lisää täältä).

Klarna asiakaspalvelu:

Puh. 09 425 99 771

 

Sisältyvätkö rahti ja muut kustannukset hintaan?

Kiinteä rahti ja aloitusmaksu veloitetaan. Kaikki mahdolliset kustannukset näkyvät kassalla (ei koske Lappi- ja saaritoimituksia vaan veloitamme niistä rahdin todellisen rahtikulun mukaan).  

Miten tuotteet toimitetaan ja pitääkö minun olla kotona vastaanottamassa ne?

Schenker toimittaa tuotteet kaikkia ajokelpoisia teitä pitkin. Rahtikirja pitää kuitata, joten jonkun täytyy olla vastaanottamassa tuotteita.

 

 

 

 

Oletko tyytymätön tuotteisiimme ja haluatko tehdä reklamaation? Lähetä sähköpostia tai soita meille, niin yritämme ratkaista ongelman mahdollisimman nopeasti.

 

 

 

Voit tilata tuotteemme Klarnan laskulla ja maksaa laskun vastaanotettuasi ja tarkastettuasi tuotteet. Ledfe-tuotteet valmistaa suomalainen Oy Holmik Ab (www.holmik.fi), joka on jo 1990-luvun puolivälistä lähtien työskennellyt suuryhtiöiden, esim. ABB:n kanssa. Ledfen tuotteet täyttävät kaikki vastaavien suuryhtiöiden yritykselle asettamat vaatimukset.

 

Shoppaile turvallisesti Klarnalla (lue lisää täältä).

Klarna tarjoaa myös kuluttajille ostajan turvan, jolla varmistetaan, ettei kuluttaja ole koskaan velvollinen maksamaan ostosta, joka on todettu vilpillisesti tehdyksi (lue lisää täältä).

 

Tässä tietosuojailmoituksessa kerrotaan, miten Klarna kerää ja käsittelee henkilötietojasi.

 

Klarnan asiakaspalvelu:

www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Puh. 09 425 99 771

 

 

 

Löydät tarpeelliset esitteet, piirustukset ja ohjeet kunkin tuotteen yhteydestä.

 

 

 

Ostoskori & Tarjous
;